EN LITEN OPPKLARING

God kveld kjære lesere!

Etter at jeg publiserte blogginnlegget “den nakne sannhet”, så har jeg stort sett fått positive tilbakemeldinger, noe jeg nok en gang må takke dere for. Men det har også i ettertid kommet opp noen negative hendelser. Ikke at jeg ikke hadde forventet det, men jeg tenkte bare å lufte det her inne på bloggen for dere.

Da jeg skrev blogginnlegget “den nakne sannhet”, så var det et innlegg som gikk på mine siste 2-3 uker da jeg fikk en oppsiktvekkende nyhet som preget meg mye i etterkant. Jeg skal ikke lyve og si at denne perioden er over, men jeg prøver å se fremover og bruker derfor ikke mer tid på å skrive sytende innlegg her på bloggen min. Bloggen min skal være et fristed der jeg skal dele tanker og følelser, men som dere vet har jeg alltid vært opptatt av å skrive om positive ting i livet mitt, og har ikke tenkt å endre dette mønsteret. 

Så om noen av dere “stusser” over at jeg den ene dagen kunne skrive dette tøffe innlegget “den nakne sannheten”, for så dagen etterpå poste innlegget “sommerfeeling”, så ville jeg bare fortelle dere årsaken. “Sommerfeeling” innlegget ble skrevet fordi jeg faktisk hadde en fin søndag, og ville dele det med dere. Er det for ille å skrive? 
Jeg skriver ikke at livet mitt perfekt i dette innlegget, men jeg prøver å se fremover, og da synes jeg det er viktig å se gleden ved små ting her i livet. Som for eksempel at det var sol og 10 grader her i Trondheim den søndagen.

DA, var det ute av verden, og jeg går tilbake til mine positve blogginnlegg i tiden fremover.

Ønsker dere alle en fin dag videre!

Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

2 kommentarer
    1. Det er rette innstilling! Du virker utrolig reflektert og ikke minst sterk som klarer å tenke slik selvom ting er vanskelig enkelte ganger. Jeg må innrømme at jeg ser veldig opptil deg og det forbauser meg at du ikke er høyere på topplista! Jeg synes du virker som en tvers igjennom amazing Jente!! Man kan fort tenke at slike “Barbie” jenter som deg kan være frekke, bitchy og litt mindre smarte, MEN du beviser at det ikke alltid er tilfelle! Jeg tror du hadde vert ett mye sunnere forbilde for unge jenter enn enkelte andre som ligger høyt oppe på topplista, fordi for meg virker det som at du har mye bra å komme med! Keep up the good work! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg