MIN BRUNFARGE FRA SHADOWTANS

God kveld kjære lesere!

Som jeg nevnte for dere like før påske så har jeg vært så heldig å fått gå i samarbeid med Shadowtans, som tilbyr luksuriøs, naturlig brunfarge som synes umidelbart, og fremheves over de neste timene. Fargen varer opptil 7 dager, og disse er økologiske produkter, altså ikke testet på dyr. Den er også helt lukfri, noe som er veldig viktig for min del. Hater den typiske “selvbruningslukten”, for ja, tro meg – jeg har prøvd mye rart. 

For snart 2 måneder siden så sluttet jeg å ta solarium, da jeg fikk gjennomført en hudscanningtest der jeg fikk meg et lite støkk. Solarium er IKKE bra for huden din, og det fikk jeg påvisst via denne testen. Derfor har jeg nå i 2 mnd vært på min aller blekeste noensinne. Venner, familie og kollegaer sier de aldri har sett meg så blek som jeg har vært nå, og det er et faktum. 

Derfor ble jeg ekstra glad da jeg fikk gå inn i samarbeid med shadowtans, endelig litt farge på kroppen igjen! Så i går mottok jeg min første startpakke fra de med både body polish, body lotion, shimmer, selvbruning spray og selvbruning mousse. (trykk på produktene for å komme til nettsiden).
Prisene er produktene er også nokså rimelige iforhold til mange produkter fra parfymeri.
179 kroner for en selvbruningspray er ikke verst, eller hva?

Før jeg påførte selvbruningsprayen gikk jeg i dusjen og brukte body polish for å skrubbe vekk døde hudceller, slik at fargen sitter mye bedre. Det er utrolig viktig med et godt grunnarbeid slik at fargen både blir finere og sitter lenger. Mange kan synes dette er stress, men jeg kan love deg en 1000 ganger finere farge om du bare tar deg disse 5 min ekstra. Så do it!

Etter en 5 minutters skrubb i dusjen, var jeg klar for å påføre deres selvbruningspray. Det jeg merket meg var at fargen kom allerede etter første sprut, noe som gjorde det lettere for meg å se hvor fargen hadde lagt seg. Det verste jeg vet er å spraye seg i “blinde”, og ikke se fargen før i morgen tidlig. Etter 10 minutter var jeg ferdig sprayet og fargen var allerede nesten tørket. Jeg ventet med å dusje til morgenen etterpå, og etter dusjingen så påførte jeg body lotion som forresten er HELT nydelig. Denne opprettholder fargen og er egentlig et “must” for et perfekt restulat.

Så som du ser, det er ikke KUN selvbruningensprayen/kremmen du er avhengig av, du er også avhengig av forabeid med body polish og etterarbeid med body lotion for det perfekte resultatet. Dette tror jeg er mye av grunnen til at jeg aldri helt har blitt fornøyd med mine selvbruningsprodukter, rett og slett fordi jeg har “skippet” så mange ledd.  

 NÅ føler jeg meg endelig som “Ida” igjen, med ny brunfarge som bare skriker glede. Det var en fryd å våkne opp i morges, hive på seg treningsslærne og gjennomføre ei treningsøkt med en solbrun hud. Fikk allerede kommentarer på brunfargen på trening, da noen trodde jeg hadde vært i syden, morsomt! 

Skal også få prøvd ut moussen/shimmeret som de tilbyr, så kommer flere innlegg etterhvert.

Hva synes du om brunfargen?


(INGEN filter)

Sponset innlegg

4 kommentarer
    1. Hei! Så utrolig fin blogg du har, du skriver veldig bra! Jeg hadde satt kjempe stor pris på en kommentar tilbake på min blogg! Jeg skal følge bloggen din videre 🙂 Ha det fint resten av uka! Klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg