FITNESSGURU

God kveld kjære lesere!

Lørdagskvelden har senket seg, og jeg står ovenfor nattevakt i natt fra 00.00 – 06.30. Men før den tid må jeg fortelle om dagens gjøremål.  Idag våknet jeg i 10 tiden, på med treningsklærne og sette kursen avgårde mot 3t for ei skulder/rygg økt. Selv om det var tidlig på dagen, så var det alikevel en god del folk der. Men, jeg fikk gjennomført 1 times styrketrening + 45 min cardio. Svetten rant, og når jeg var ferdig med min 2 timers treningsøkt var jeg helt ferdig i kroppen.

På vei hjem fra trening dro jeg innom for å hente en pakke fra “Fitnessguru”. Jeg har lenge hatt et lite opphold fra alt av kostilskudd, rett og slett fordi jeg har vært lei av produktene jeg brukte. Derfor bestilte jeg opp nye produkter, og har allerede testet noen av produktene deres. Første pakke mottok jeg forrige uke, mens den andre pakken fikk jeg endelig hentet ut idag. 

Dette er hva jeg har bestilt
Proteinpulver i “vanilla white chocolate”
Proteinpulver i “strawberry white chocolate”  
BCAA i Cola smak
Proteinpannekaker
Fat burner tabletter

 (trykk på teksten for å komme til produktene)

Er det noe jeg virkelig kan anbefale så er det BCAA med Cola smak, aldri opplevd noe så god BCAA. Denne bruker jeg å blande i vannflaska mi og ha den med meg under trening. For meg som sliter med å få i meg nok vann under trening, så er dette en perfekt løsning for meg. 
Jeg inntar også 1 tablett av fat burner tablettene 30 min før treningen, som setter et ekstra dytt på treningen.
Etter trening inntar jeg proteinpulveret, som smaker himmelsk.

Har du prøvd noen av produktene fra fitnessguru? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg