SELGER UNNA KLÆR #1

God kveld kjære lesere!

 Som jeg nenvte for dere i går så hadde jeg et stort ryddeoppgjør i klesskapet mitt, fordi det var virkelig på tide. Ennå jeg har tømt klesskapet for over 50 plagg, så ser det like mye ut der ennå. Hjelpes! 

Ihvertfall, jeg skal prøve å få solgt unna litt forskjellig, så tenkte å publisere litt på bloggen også (del 1), det er så mye at jeg må ta det gradvis tror jeg!
Om DU er interresert i å kjøpe av dette send meg en mail [email protected]    
NB: Jeg sender ikke utenfor Trondheim, så dere må selv komme og hente tingene.  

SALG

 Selger 3 magetopper til hbo 50kr.
To av de har fremdeles merkelapper på seg, den andre (midten) er brukt 1-2 ganger. (For liten nå). Alle er i størrelse Small

Selger ubrukte sko fra Nelly til hbo 100kr.
Størrelse 38.

Selger 3 dongerishortser til hbo 100 kr.
Størrelse 34, small og 38 ennå prislappe på (den med stjerner, men er en 34 i str)

Selger ubrukt kjole (kun 1 gang på photoshoot) til hbo 100kr.
Størrelse Small

 

Selger lite brukt genser til hbo 50kr.
Størrelse small

Selger urbukte sko til hbo 100kr (prislapp ennå på inni)
Størrelse 39

                                             

                                             Selger ubrukt fuskepels-jakke fra bloggeren “Lene Orvik” til hbo 100 kr (kjøpt for 700kr).
                                                                                               Størrelse small

l

                                      Selger nesten helt ubrukte topper (brukt 1-2 ganger maks) til hbo 50kr. (For alle 3) 

Alle i størrelse Small.

                                               Selger kjempe fin ubrukt svart skinnjakke (blonder på armene) til hbo 100kr.

Størrelse 36

 

                                      Selger ubrukt topp i størrelse XS til 50kr. (kun prøvd i prøverom som visst på bildet)

Stor i størrelsen til at det er størrelse XS

 Selger brukt genser til 50 kr.

Størrelse Small

Selger topp (samme topp, bare ulikt lys, både bilde bak og frem) til 50kr. 

Størrelse Small

6 kommentarer

Siste innlegg