SHADOWTANS – PÅSKEKONKURRANSE

God ettermiddag kjære lesere!

Jeg er så heldig å få gått i samarbeid med shadowtans som tilbyr en luksuriøs, naturlig brunfarge som syns umidelbart, og fremheves over de neste timene. Fargen varer i opp til 7 hele dager. Noe som er ett stort pluss med disse produktene fra shadowtans er at de er økologiske og IKKE testet på dyr. Det finnes heller ikke farlige drivgasser og den er helt luktfri. Noe som er veldig viktig, fordi det verste jeg opplever er den typiske “selvbruningslukten” jeg får ved å bruke andre produkter. 

Jeg har som tidligere nevnt at jeg skal kutte ned på solariumbruken min pga de farlige UV strålene som man utsettes for ved soling i solsenger. På snart 2 måneder nå (siden jeg tok min hudscanningtest) så har jeg kun tatt sol 3 ganger, og derfor føler jeg meg rimelig blek. Familie og venner sier de aldri har sett meg så blek som jeg er nå, og det er er faktum. Jeg har blitt blek!

Derfor passet dette samarbeidet med shadowtans utmerket, – endelig får jeg litt farge på kroppen igjen! Nå venter jeg bare spent på en prøvepakke med ulike selvbrunere som shadowtans tilbyr. 

Mens i mellomtiden så ønsker jeg å tipse dere kjære lesere om den store påskekonkurransen som shadowtans kjører. 
Dette er virkelig verdt å hive seg med på, en gavepakke verd nesten 4000 kroner.
Og hvem ønsker ikke seg en gylden brunfarge i disse dystre månedene med lite sol?

For å delta må du gjøre følgende: 

– Lik https://www.facebook.com/shadowtansnorge og denne statusen
– Følg https://instagram.com/shadowtansnorge
– Ønsker du større vinnersjanse? DEL STATUSEN på facebook! 

Hva kan du vinne i påskeegget? 

 En stor bag fylt med alle våres produkter.

I tillegg er det med produkter levert ifra fitshop.no som er en av shadowtans samarbeids partnere.

– Shadow Tans Sunless Tanning Mousse 170g
– Shadow Tans Sunless Tanning Mist 170g
– Shadow Tans Sunless Tanning Mist 85g
– Shadow Tans Body Shimmer 225g
– Shadow Tans Ultimate Citrus Tan Extender 225g
– Shadow Tans Citrus Body Polish 225g
&
– Better Bodies Women’s Twill Cap
– Better Bodies Women’s Beanie
– Better Bodies Zip Belt
– Nanox Protein Pancake & Waffle Mix
– Self Protein Mousse

VERDI: 3788,-

Den heldige vinneren blir trukket Fredag 10.april
Lykke til!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg