PÅSKE DU LIKSOM

God kveld kjære lesere!

Nå er det en stund siden bloggen har vært oppdatert, så nå var det på tide å komme med et innlegg igjen. Jeg har lenge ønsket å poste et blogginnlegg, da jeg har så mye å fortelle dere, så mye bilder å dele og ja rett og slett ting å dele med dere. MEN tiden har ikke strekt til, dessverre. Dagene har gått i ett, og jeg kan ikke fatte å begripe at vi allerede er kommet til april i morgen. Tiden i 2015 har bare flydd avgårde, og før vi vet ordet av det er året 2015 over! 

Nå har de fleste av oss gått ut i påskeferie, eller har ihvertfall planer om å gå ut i ferie enten idag/i morgen. Men for min del betyr påsken – JOBBING. Ja ikke noe nytt, jeg jobber påske, jul, helligdager , søndager og ja, alltid når alle andre har fri. Slik er det å jobbe på flyplass. Men jeg skal ikke klage, jeg tjener greit på å jobbe i påska og disse pengene kommer godt med når lønna strømmer inn. 

Så påsken min går nok mest til jobb, trening og noen venninnebesøk. Mamma, lillebror og mormor har tatt turen til Tenerife og pappa har dratt utover til Åfjorden. Så jeg føler meg litt alene her hjemme i Trondheim. Men men, får gjøre det beste ut av det. 

Har du noen planer i påsken?

Følg meg på insgram “idadir”

2 kommentarer
    1. Huff, høres slitsomt ut! Jeg fikk heldigvis fri i påsken og er på hytta 😀 Ellers må jeg alltid jobbe fullt i jula og på sommeren… Heldigvis har jeg min andre jobb (som jeg etter hvert bare skal satse på) som gjør at jeg kan jobbe hjemmefra og bestemme akkurat selv når jeg vil jobbe og hva 😀
      Håper du får en fin påske da, til tross for mye jobbing! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg