IT`S MONDAY

God kveld kjære lesere

Det er mandag, og en ny uke står for tur. Akkurat nå sitter jeg godt plantet i sofaen med dagens middag. Jeg skal ikke skryte på meg at jeg er noen mesterkokk, da jeg i bunn og grunn har spist det samme siden oktober 2013 (karbonadedeig, ris og grønnsaker). Det har i hovedsak vært middagen min, fordi jeg føler meg så “sikker” på at jeg får i meg rett mat, og ikke noe kroppen min ikke skal ha. Nei, jeg er ikke på diett, men jeg liker å ha kontroll på hva jeg tilfører kroppen min. Derfor har jeg gått for den sikre løsningen hver gang.

Men idag hadde jeg litt tid til overs, da jeg var ferdig på nattvakt 06.30 i morges, og sov frem til 16.00. Våknet opp 16.00, uthvilt og følte meg så bra. Tok en lang dusj, og begynte å tenke på middag. Jo! Idag ville jeg prøve noe nytt, og resultatet ble veldig godt. 

Du trenger:
500 gram kylling
1/2 brokkoli
2 gulrøtter
1 boks mais (kan sløyfes)
1 boks kokosmelk (light)
Curry, salt og pepper 

–> Stek kyllingen i småbiter, tilsett krydder
Tilsett grønnsaker og mot slutten tilsetter du kokosmelken.
Serveres med ris / salat.
–> enjoy!

Så ja, dette ble dagens middag, og jeg er god og mett.
Nå skal jeg sette kursen mot treningssenteret for å gjennomføre ukas første treningsøkt!

Ønsker dere alle ei fin uke, og gjør det beste ut av uka.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg