SWISS CLINIC

God kveld kjære lesere!

I forrige uke mottok jeg min bestilling på flere av swissclinic sine produkter. Grunnen til at jeg ønsket å prøve disse produktene er fordi jeg har hørt så utrolig mye positivt om disse, og ville derfor være en av de som har prøvd de og kan uttale meg om disse omtalte produktene.

Nå skal det sies at swissclinic har mange ulike produkter, så det var vanskelig å kun skulle velge ett produkt. Derfor ble det gjerne litt mer, og jeg smelte til med både tannbleking, vippeserum og “Beauty Pearls”

Jeg har tidligere prøvd tannbleking fra både tannlege og white stripes fra ebay, så jeg er veldig spent på hvordan Swiss sin tannbleking fungerer i forhold til de andre. Jeg bestilte tannblekingen for ekstra sensitive tenner, slik at det ikke ødelegger emaljen like mye. Jeg har også begynt med fluorskyll morgen og kveld for å styrke tennene mine. Det er jo ingen hemmelighet at tannbleking skader tennene dine, så derfor prøver jeg å gjøre det så skånsomt som overhode mulig.

Noe annet jeg bestilte var vippeserumet til Swiss, da blant annet Lene Orvik har gitt gode tilbakemeldinger på at denne faktisk fungerer. Nå skal det sies at jeg bruker vippextensions, og jeg vil ikke se no før/etter bilder av dette. Før jeg bestilte forsikret jeg meg om at det gikk an å bruke vippeserum også når du brukte vippextensions, og det var overhode ikke noe problem, sa de. Det påføre helt i roten på vippene, morgen og kveld.  Gleder meg allerede til å se hvor mye sterkere og lengre de har blitt når jeg tar av vippeextensions.

Det siste jeg bestilte ble egentlig en “på klatt” bestilling som jeg egentlig ikke hadde planer om å kjøpe, men som utrolig nok havnet i handlekurven min allikevel. “Beauty Pearls”, Dette er det nyeste innen skjønneth og fremtiden innen helse/kosttilskudd. Dette er to perlemorskimrende kapsler som inneholder flere næringsstoffer som skal opprettholde et vakkert hår, en sunn og elastisk hud, vakre negler og klare øyne. 

Tannbleking her
Vippeserum her
Beauty Pearls her
(Ikke sponsede produkter)

Har du prøvd noen av Swiss sine produkter?




3 kommentarer
    1. Vant konkurranse hos de for ei stund siden og fikk et supert gavekort på 2000kr! Det ble fort brukt opp kan du si… 😉
      Vippeserum, den der roller tingen, rejuvinating serum, noen øye dråper og et par gratis med på kjøpet små ting.
      Strålande fornøyd!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg