SØNDAGSMODUS?

God kveld kjære lesere!

Idag er det søndag, og det er den siste dagen i uken. De fleste har kanskje hatt fri denne helgen, men hos meg har det ikke vært noe latskapshelg. Jeg har nemlig jobbet natt siden fredagen og skal på jobb igjen 00.00 i natt. Selv om det blir mye jobbing så er det også viktig at treningen får sin tid av hverdagen min. Som jeg nevnte tidligere er det ennå stappfult med folk på 3t sine treningsstudioer, så det er veldig vanskelig å få planlagt treningen sin. Så den siste tiden har cardio og overkropp stått mest i fokus. Det er alltids en elipsemaskin eller tredemølle ledig, så da er det en lett løsning for min del. 

Før kveldens treningsøkt ble det tandoori kylling, ris og en frisk salat. Jeg har virkelig falt for Saritas sine kyllingmixer. Denne gangen prøvde jeg tandoori, men har tidligere brukt tikka masala. NAM, og veldig lite kalorier. Noen andre som også har smakt denne? (her)

Har du trent idag?

Følg meg på instagram “idadir”

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg