6 NYE HELIX PIERCINGER

God kveld kjære lesere!

I forrige uke var jeg innom piercing/tattovering shopen  “Ragnaråkk” her i Trondheim, for å fylle opp øret mitt med noen flotte helix piercing  Jeg hadde egentlg planer om å kun ta 2 piceringer i øverste del av brusken, men så ble jeg litt revet med og tok gjerne 4 ekstra. Så totalt ble det 6 piercinger i brusken. Og jeg er jammen meg fornøyd med at jeg tok disse piercingene.

Litt vondt var det, men smerten går fort over. Jeg skal innrømme at jeg er livredd for å få infeksjon og at det ikke vil gro, derfor er jeg naxi med å rene 5-6 ganger daglig og sørger for at det alltid er rent der. Det sies at brusken er en vanskelig plass for en piercing å gro rett, så derfor er det viktig å rense med rensemiddel FRA picering foretninger, og IKKE bruke klorhexidin. Det gror nemlig ikke på samme måte om du bruker klorhexidin. Anbefaler på det sterkeste å gjøre det hos noen profesjonelle, der får du også garanti om noe skulle skje.

Besøk Ragnaråkk på instagram “ragnarakk” for flere bilder

Likte du resultatet?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg