VELKOMMEN 2015

God kveld kjære lesere! 

Hurra, årets første blogginnlegg! Jøss, høres virkelig ut som om at jeg ikke har blogget på veldig lenge, og vet du? Det er faktisk sant. Jeg hadde mitt siste blogginnlegg i midten av desember, og ja.. det er flaut! Men samtidig så må jeg si at denne bloggen har blitt en mer “skrivestund” for meg enn en hobby. Jeg føler ikke at jeg MÅ skrive et blogginnlegg hver dag for å holde på dere lesere, men jeg skriver når jeg selv føler for det.. Slik som nå. Det er viktig, å skrive fordi du har LYST, ikke bare for å skrive.

Det var dagens visdomdsord. Nå tenkte jeg å fortelle dere litt generelt om meg og mitt liv den siste tiden. I hovedsak har det ikke skjedd så mye nytt, har ikke noe ny jobb, har fremdeles mine 3 faste jobber på Værnes flyplass. Jeg har ikke flyttet på meg, eier fremdeles leiligheten på Buran i Trondheim, kjører ennå El-bil til/fra jobben. og ja… lever egentlig på akkurat samme måte som i 2014.

Så ja, vi er inne i 2015, og de fleste er allerede godt i gang med sine nyttårsforsetter. Det er ingen hemmelighet at TRENING, er det største fokuset til alle i 2015. Jeg kan med hånda på hjerte si at dette merkes veldig godt på treningsstudioet jeg trener på ved Solsiden i Trondheim. Jeg har hatt medlemskap der siden Oktober 2013, og aldri har jeg opplevd så mye folk som det er den dag i dag. Hundrevis har meldt seg inn på 3t, i håp om å komme i form. Heldigvis for meg vet jeg at 30 – 40% av disse vil falle av etterhvert, la oss si i mars måned.

Jeg skal innrømme det er litt vanskeligere å planlegge treningen disse dager, da ALT av utstyr som regel alltid er opptatt når JEG ønsker å trene. Ventetid på tredemølle må man også regne med disse dager. For meg så er dette veldig stressende og frustrende, da jeg er vant til å få unnagjort økta mi uten å måtte vente på utstyr. Men men, lite å få gjort med dette. Jeg må heller få lagt treningen min til andre tidspunkt, det gjelder å planlegge! Ingenting er umulig – tvert imot.

Noen lurer kanskje på hvordan det går med treningen, og da kan jeg glede dere å si : I am still going STRONG! Jeg hadde et lite opphold fra treningen i julen, der jeg ikke trente og spiste mye “dritt! mat. Dette skulle virkelig få konsekvenser fordi det var såvidt jeg kom meg inn i nyttårskjolen min. Det er rart hva 10 dager med usunn livstil kan gjøre med kroppen. Jeg følte jeg gikk inn i året 2015 med en babymage, så oppblåst var jeg etter jula. Jeg måtte ta flere gravidtester for å forsikre meg at det ikke var noe baby på gang, og det visste jammen meg at det var den usunne livstilen jeg hadde levd i jula. No more!

 
Jula 2014 med familien min.
Mormor, lillebror og mamma.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg