NY KINO – OPPLEVELSE !

God kveld kjære lesere!

 I helga bestemte jeg og Jannicke oss for å ha en sikkelig “jentelørdag”, og derfor slo vi til med kinofilmen “love,Rosie”. Den er basert på den populære filmen “PS, i love you”, så du kan skjønne at dette var en sikkelig jentefilm. Det er veldig lenge siden jeg dro på kino med ei venninde, så dette passet veldig bra. Som regel er det jeg og Kenneth som drar på kino, og da blir det gjerne mer action/drama/thriller filmer. Men denne gangen var det godt å bare være jente og faktisk føle litt på den “fjortiss” følelsen man fikk ved å sitte i kinosalen og fnise og le sammen med ei veldig god venninnde.

Før man drar på kino så er bestandig spørsmålet mitt, hva skal jeg spise på kinoen? Ja, det høres kanskje sykt ut.. Men jeg tenker faktisk over hva jeg putter i munnen min iløpet av disse 2 timene man sitter stille i kinosetet. Så vet dere hva? Jeg og Jannicke bestemte oss for å ha med oss hjemmelagde speltboller med sukkerfritt sjokoladepålegg på. Ja, det er faktisk mulig å ha med dette inne på kinoen. Jeg var jo så redd for å bli “oppdaget” at jeg gjemte det i veska mi. Men det er nok vanlig at folk tar med ting som ikke er kjøpt på selve kinokiosken.. SÅ der lærte jeg noe nytt også! 

Har du sett kinofilmen “love, Rosie”? 

Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg