JEG OVERRASKER MEG SELV!

God kveld kjære lesere!

 Du vet følelsen av når du overrasker deg selv med noe du ikke trodde var mulig? DEN følelsen av å faktisk mestre noe du kanskje ikke trodde du ville klare/like? DEN følelsen hadde jeg nå i helga! Jeg var nemlig på min første sushi bufe på KOS her i Trondheim. For meg så er dette ganske stort, fordi jeg har aldri likt sushi, og liker egentlig ikke rå fisk i bunn og grunn heller. Spiser ikke laks på brødskive eller noen ting, så for meg å spise sushi,. sjokkerende!

Hvem er bedre å ta med seg på en slik sushi bufe enn Jannicke, min lillesøster og en annen god venninnde av meg fra hjembyen (De ønsket ikke å komme på bloggen), så derfor er ikke de her. Det er utrolig hvor genialt dette med sushi bufe er. Du får spise så mye sushi du vil for 198 kroner. Prisen er jo ingenting å si på, og du kan virkelig fylle magen opp her. Det var ikke bare sushi, også våruller, kylling og mye godt tilbehør. Så dette var magisk i mine øyne! 

Har du prøvd ordentlig GOD sushi fra restaurant?
PS: Rema 1000 sushi kan ikke sammenlignes!

Følg meg gjerne på instagram “idadir”   

1 kommentar
    1. Så morsomt at du plutselig begynte å like Sushi da 😀
      har aldri prøvd Sushi selv, men tror jeg skal prøve det på et ordentlig sted, dersom jeg skal det ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg