OSLO OPPLELVESE

God kveld kjære lesere!

Som dere kanskje har fått med dere så har jeg vært ansatt i Avinor ved Trondheim lufthavn Værnes siden 2009. Dette er en jobb jeg elsker, og mye av grunnen til dette er mine flotte kollegaer. Jeg har vært på mange arbeidsplasser, og du skal lete lenge etter en slik god gjeng som dette. Ja, jeg er yngst av oss alle, men det betyr overhode ingenting. Disse damene er like “unge” til sinns som jeg er. De er rett og slett fantastiske!

Meeeen, tilbake til blogginnlegg.. Siden jeg startet her for snart 5 år siden så har jeg ennå ikke vært med på noe arrangement rundt omkring i landet. Men dette skulle fort snu. Tidligere i sommer ble det snakk om en servicesamling i Oslo sammen med alle andre servicesentrene rundt omkring på norske lufthavner. ENDELIG tenkte jeg. Så 16.oktober – torsdagen som var nå, dro vi en gjeng på 5 stk med fly til Oslo. Fra vi satte føttene våre på flyet og til vi landet igjen på fredagskvelden så var det super stemming og MYE latter.

 Selve bakgrunnen for turen vår var å bli bedre kjent med de andre som jobbet på Avinor sine flyplasser, dele erfaringer og sammenligne. Vi hadde også kurs foredragene som snakket om både kroppsspråk, motivasjon og mye mer. Vi tok turen innom Eidsvoll bygningen og sprettet champagne. Morsomt å gjøre noe utav ting, synes jeg! På kvelden dro vi til en kjempe koselig lavo og spiste nydelig dådyr middag. En perfekt avslutning på kvelden.

Må bare få sagt hvor fantastisk det er med slike turer, du får liksom lagt alt av jobb bak deg, og bli kjent med kollegaene dine på en helt ny måte. Absolutt en koselig Oslo tur!

Følg meg på instagram “idadir”




2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg