“STRONGBODY”

God kveld kjære lesere!

Som jeg nevnte for dere i forrige innlegg, så skulle jeg gi dere en update på treningsfronten min. Det har seg slik at jeg har funnet tilbake til gleden med treningen og er for fult tilbake på Kaliber her i Trondheim. Jeg har fått tilrettelagt et treningsprogram og en kostholdsplan fra min Coach, Gunnar Strand Jacobsen, (les mer om hans coaching HER)  som jobber under teamet “Strongbody“. Teamet består av Gunnar og 4 andre flotte jenter som alle sitter med gode erfaringer. Du kan lese mer om deres coaching HER.

Så med andre ord, jeg er i GANG igjen! Jeg trener styrke 5 dager i uken, og følger en kostholdsplan som så absolutt har gitt resultater etter bare 2 uker. Ja, det kan høres skremmende ut å følge en kostholdsplan der man skal veie absolutt alt man spiser, men vet du? Det er ikke så ille som det høres ut som, heller tvert imot. Jeg kjenner meg mer motivert enn noen gang nå rett og slett fordi jeg har et konkret mål både med treningen og maten. Uten riktig mat, så vil ingen, og da mener jeg INGEN oppnå resultater. Det er så digg å kunne se slike flotte resultater som jeg har oppnådd bare på 2 uker ved å veie maten min, og spise riktig mat. Så da er spørsmålet, hva er riktig mat? Hvordan ser dietten min ut , tenker dere kanskje?

Jeg kan dessverre ikke røpe hvordan jeg spiser eller trener, fordi dette er et program som er lagt opp individuelt. Det jeg kan fortelle dere er at jeg spiser helt NORMALT. Det er ingen supermat, men vanlig sunn norsk mat som kylling, karbonadedeig, laks, potet/ris, grønnsaker, mager kesam etc, MEN i moderate mengder og basert på min vekt/høyde, og mine målsetninger.

Jeg kan på mitt varmeste anbefale å ta en innom “Strongbody” om DU ønsker å se forandringer med riktig kostholdsplan og et tilpasset treningsopplegg for akkurat DEG. De utfører online coaching, så du vil bli fulgt opp via mail. Les mer om priser/tilbudet deres HER.  

Følg han også på instagram for bilder og motivasjon “coachgunnar”


For en flott gjeng!

Noen av deres underverker, og SJEKK disse forandringene!



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg