LIVET I FORANDRING

God kveld kjære lesere

For dere som ennå er innom bloggen min så tenkte jeg å komme med en aldri så liten update. Nei, jeg kan ikke love at jeg vil fortsette å holde bloggen i live, men jeg skal i hvert fall gi dere noen innlegg fremover. Siden sist har det skjedd en del ting.

Slutten på august bestemte jeg meg for å kjøpe meg EL-bil, og har nå investert i en splitter ny Nissan Leaf 2014 modell. Hvorfor har jeg skaffet meg EL-bil? Godt spørsmål. Egentlig så hadde jeg ikke hatt behov for bil når jeg bor midt i byen, MEN jeg er litt for avhengig av bil til å ikke kunne leve uten den. Jeg har tidligere hatt en Honda, men den kvittet jeg meg med til fordel for El-bil. Det er mange fordeler med el-biler, og blant disse så slipper jeg betale soneparkering, bompenger, bensin, kan kjøre i kollektiv felt etc. Så ja, nå lever jeg med en flott el-bil.

Utenom det så har jeg fått meg ny JOBB. Jeg skal begynne hos Aviator og jobbe på innsjekk for Norwegian her på flyplassen. Jeg gleder meg utrolig mye til å sette i gang med ny jobb, bli kjent med nye kollegaer og ta nye utfordringer som kommer. Nå jobber jeg 50% hos Avinor, og 42% hos Aviator (Norwegian flyselskap), og kunne ikke vært mer fornøyd med jobbene mine. Elsker reiseliv, og jeg er absolutt innenfor mitt yrke.

Når det gjelder treningen så går dette kjempe bra! Jeg har funnet tilbake til “Kaliber” og har mye spennende å fortelle dere i vente.. Planen er å prøve å satse mot Bikini Fitness mars 2015. Jeg har også begynt på både kostholdsplan og et treningsprogram fra min Coach “Gunnar Strand Jacobsen“, du finner hans facebook side her . der firma hans går under navnet “Strongbody”  Mer om trening og diett skal dere få vite i et senere innlegg som jeg skal poste snart, ville bare kort oppdatere dere som leser bloggen min ennå.

Ha en fin kveld videre 🙂

Følg meg gjerne på instragram “idadir”

 



2 kommentarer
    1. Eg må bare spørre… Det står i headeren din at du skal vere klar til bikinifitness 2014. Og i innlegget står det i 2015. Eg blir totalt forvirra her!
      Grattis me ny jobb og bil 🙂

    2. Kito og Heidi: Det skal rettes opp, planen var høsten 2014, men nå blir det våren 2015 istede 🙂 Skal få fikset det, har ei på saken ! takk for det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg