FANTASTISKE ROMA

God kveld kjære lesere!

Puuuh, etter 10 timer på farten er jeg endelig godt plantet i senga. Dagen startet med en god frokost (havregryn, sukrin gold og syltetøy) i hotell lobbyen. Mens de andre spiste sjokoladepålegg, crossiant og sjokolade -frokost blandinger. Yeah, slik er det å ennå være på “diett” her nede. Med “diett”, mener jeg ikke at jeg teller kalorier, men at jeg er bevisst på kostholdet mitt. Aboslutt! 

Så 09.30 var vi ute av døra, og da var det Colosseum som var i hovedfokus. Men på veien dit måtte vi selvfølgelig stoppe innom mange andre historiske bygninger, SAMT en park der vi fikk kjørt noen pull ups. Min kjære lillebror er nemlig LITT fan av å trene pull ups. Så da måtte vi alle prøve oss. 

Mitt kjære søskenbarn hadde veldig lyst til å dra å shoppe, så da tok jeg med meg gjengen på en togtur, og selvfølgelig måtte vi ta noen selfies der inne! Så tok vi turen innom nydelige Colosseum, og fyyyyy … så FINT!! Bildene taler for seg selv. Vi kom inn døren 20.00, og da har vi fått i nesten 10 timer.. Eller nei, vi satte oss ned fra 14.30 – 15.00 og spiste lunsj, thats it! Så ja, det blir MYE gåing, og det er varmt, så man blir utrolig sliten av varmen og alle inntrykkene man opplever iløpet av en dag. Men så absolutt verd det! 

Følg meg på instagram “idadir” 




1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg