FINALLY- ROME UPDATE

God kveld kjære lesere!

 Endelig !! Nå har jeg fått ordnet meg med internett som faktisk fungerer! 

Nå har Malin reist hjem etter 3 dager her i Roma, og vi har virkelig hatt en koselig tur sammen. Planen var egentlig å slappe av og ikke bruke så mye penger på disse 3 dagene, og det har vi klart med glans. Vi har vært på stranda hver dag, og har tatt lokalt tog og buss frem og tilbake. Snakk om sikkelig turister! Ja, det er ganske dyrt for taxi her i Roma, så vi har prøvd å “sklidd” inn i den lokale befolkningen her nede. 1,50 euro for en togtur, ikke ille det! 

Ellers så måtte vi en kjapp tur innom et gigantisk kjøpesenter med hele 250 butikker. Kom ut derfra og hadde kun brukt 200 norske kroner! Ellers så har vi tatt livet med ro, og jeg har faktisk vært ganske så bevisst på kostholdet mitt her nede. Jeg er ikke på noe diett, og er ikke super nazi med meg selv, MEN jeg har tatt turen innom et supermarked og handlet inn en del sunnere matvarer. Eneste problemet er at det ikke finnes kjøleskap på hotellet vårt. Typisk! 

Ellers så har min kjære slekt fra USA kommet idag, og resten av familien min er på vei nedover nå, så jeg skal komme med en update fra turen videre, så keep following 🙂

Følg meg på instagram “idadir”



Gigantisk kjøpesenter !!! 

Begynner å få greit med farge nå!



Selv om jeg ikke er på diett, så synes jeg det er greit å ta turen innom et supermarked her i Roma og handle inn “sunnere” versjon av mat.
+ at jeg tok med havregryn, skyr og sukrin gold fra Norge. Alltid forbredt! 

6 kommentarer

Siste innlegg