ROMA – HERE WE COME

God kveld kjære lesere!

 Wæææ, på onsdag er det avreisedato til Roma, og jeg har allerede ikke pakket ferdig. Ja, du kan godt si jeg er nokså stresset og føler ikke jeg har kontroll på noe som helst. Men innen klokken 04.00 på onsdag  MÅ alt ha vært pakket og klart, fordi flyet går 06.00 til København , så videre til Roma. Det blir nesten 4 timer å vente i København, men jeg hører rykter om at de har Victoria Secret på flyplassen, så jeg tviler på at disse 4 timene blir noe problem! *glise*

Nå har det seg slik at jeg reiser nedover med ei god venninne av meg, og sammen skal vi være her i 4 dager. Forhåpentligvis får vi finvær, og har muligheten til å få litt farge på kroppen. Selve stranda ligger faktisk 30 minutter unna med tog, så vi må et stykke utenfor Roma for å slikke sol. Etter disse 4 dagene drar venninna mi hjemover, og jeg blir igjen for å treffe familien min som kommer nedover. Sammen skal vi oppleve Roma på det sterkeste. Kjenner jeg familien min rett så har vi program fra 08.00 om morgenen til vi legger oss på kvelden. Så nei, skal ikke gå glipp av noe som helst!

Så nå er det bare å glede seg, og håpe at Roma svarer til mine forventninger!

Har du noe tips om butikker i Roma, så tar jeg GJERNE dette imot!

Følg meg på instagram “idadir”




3 kommentarer
    1. Victoria Secret på København Lufthavn er skuffende, di har kun parfyme, kremer og toalettvesker :-/ God tur til Roma og kos deg masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg