IDIOTI (?)

God ettermiddag kjære lesere!

Ja, jeg har sikkert gjort noe veldig idiotisk av meg og jeg vil nok angre på dette. I går skulle jeg en svipptur innom byen for å handle inn det siste før Roma, – ting som jeg trenger før en reise: barberhøvler, øyenbryn skjærere, barberskum, behagelige sko, litt sminke og kanskje en fin sommerkjole. ALLTID før en reise må jeg forsikre meg at jeg har med meg alt jeg trenger av toalettsaker, sminke etc. Jeg er 100% avhengig av ulike merker, og tørr faktisk ikke ta sjansen på at jeg finner dette i Roma.  

Men hva tror du jeg endte opp med? MYE mer enn hva jeg skulle handle i hvert fall.. Det er så typisk! Hvorfor bruker jeg opp pengene mine FØR jeg reiser ned til Roma? Som om det ikke er nok å handle i Roma liksom..Har for øvrig hørt at det er ganske så dyrt å shoppe i Roma, så kanskje det ikke var et så dumt valg allikevel? Time will show!

Noen av mine kjære lesere som har vært i Roma og kan anbefale noen butikker der nede? (gjerne billig klær)

Følg meg på instagram “idadir”




5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg