SUMMER IS HERE

God kveld kjære lesere!

Må få starte innlegget og TAKKE for alle gratulasjoner jeg fikk på forrige innlegg. Ja, det føles helt fantastisk å eie noe som er sitt EGET !!

Er det flere i Trondheim og resten av landet som drar nytte av det strålende været?! Det gjør i hvert fall jeg! Våknet opp til sollyset, og da var det kun en ting å gjøre. Hive på seg bikinien for å sleike litt sol før jeg begynte på jobb. Gosh, hvor digg det er med dette været! Jeg har sagt det før og sier det igjen: Jeg kunne tenkt meg dette været året rundt jeg. Jeg er absolutt et sommer menneske, og kan egentlig ikke fordra vinteren, selv om den har sine “goder” den også.

Jeg er så “heldig” å ha jobbhelg i dette finværet, men vet du? Det gjør meg egentlig ingenting. Det er pinse, og det betyr ekstra penger tjent. Det er motivasjon i seg selv! Arbeidstiden min er også kortet ned pga pinsen, så dette blir en behagelig arbeidshelg.Dessuten er det under 2 uker til jeg reiser til Roma, så jeg skal ikke klage!

Ønsker alle lesere ei fin pinsehelg!

Følg meg på instagram “idadir”



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg