EIER AV NY LEILIGHET !!

God kveld kjære lesere!

ENDELIG kan jeg fortelle dere det: Jeg har kjøpt min egen leilighet!! Visningen var på tirsdag, og allerede onsdag klokken 13.00 var jeg eier en ny leilighet. Det var en veldig spennende budrunde, og etter nesten 3 timer så var den endelig MIN. Leiligheten er her i Trondheim, nærmere bestemt området “Buran”. Den er på 47 kvadratmeter, og har alt jeg kunne ønske meg. Dette er en selveier leilighet med nokså lave felleskostnader hver mnd. Du kan se mer på leiligheten her.
 Som jeg nevnte for dere tidligere forrige uke så hadde jeg visse kriterier for en leilighet:

1. Soneparkering for bil
2. Nærhet til flybussen
3. Stort soverom (MASSE klær)
4. Stort kjøkken 

Jeg flytter inn i min nye leilighet i starten av juli, og kan nesten ikke vente med å få mitt eget hjem. Alt må kjøpes inn, så jeg har fått med meg ei god venninne til å hjelpe meg å inrede leiligheten. For jeg skal helt ærlig si at jeg har NULL peiling på inredning av en leilighet. Klarer ikke å se sammenhengen mellom ting, og derfor er jeg utrolig takknemlig for hjelp! 

Følg meg på instagram “idadir”




14 kommentarer

Siste innlegg