THE HARD FACTS

God ettermiddag kjære lesere

Det er ingen hemmelighet for dere lesere at siden september har jeg vært sykt opptatt av mat, og kjøleskapet har til enhver tid vært fult av sunne matvarer, alt fra kjøtt, grønt, til kesam, cottage cheese og all mulig mat du kan tenke deg. Da jeg åpnet kjøleskapet idag, fikk jeg meg en sikkelig “wake up” call. Kjøleskapet var nesten TOMT, og slik har jeg faktisk hatt det i noen dager nå. Hvorfor? Nei, jeg aner ikke! Jeg klarer å ordne meg mat ut av det lille som er i kjøleskapet, og tar meg rett og slett ikke tid til å dra på butikken. Gosh, har du hørt? jeg tar meg ikke tid til å handle lenger heller.  Føler det går kun i soving, jobb og trening. Nei i morgen skal jeg virkelig handle inn og fylle opp kjøleskapet med sunne og gode matvarer! Ingenting er finere i mine øyne enn et fult kjøleskap, og det er derfor ekstra trist å se det slik. Skjærer litt i hjerte når jeg vet hvordan jeg pleier å ha kjøleskapet. 

Er du ikke enig i at et fylt kjøleskap er noe av det beste du vet? 


Så sinnsykt deprimerende å starte dagen med et slikt syn..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg