NÅLEBEAHANDLING – KLINIKK FOR ALLE

God kveld kjære lesere!

I går var jeg på min 3 behandling hos Klinikk For Alle her på Stjørdal, og fikk da et møte med de “skremmende” nålene, altså nålebehandling. Her blir nåler satt inn i en muskel hvor målet er å løsne de stramme båndene. Når man finner de stramme og ømme musklene settes nålene slik at muskelfibrene blir påvirket og “slipper” taket. Dette gir en smertelindrende effekt. Selve behandlingen gikk smertefritt, og jeg kjente faktisk ikke at nålene satt igjen i kroppen, så da Espen , min fysioterapeut tok bilde av ryggen min ble jeg overrasket av de stod igjen. Snakk om å være uerfaren når det gjeler slike behandlinger?  

Heldigvis har jeg ikke sprøyteskrekk, så dette gikk veldig greit. Det er normalt å være litt stiv i timene etter behandlingen, men dette slapp jeg – heldigvis! Nå gleder jeg meg til å kjøre på med ei bein økt senere i kveld, for å se om nålebehandlingen gjorde noe utslag. Da min lillesøster også gjennomgikk samme behandling i går, og fortalte meg at hun fikk mye mer bevegelighet i f.eks. knebøy, så gleder jeg meg til å prøve selv i kveld! Ingenting er bedre enn å få bedre bevegelighet i føttene. 

Følg Klinikk For Alle på instagram #klinikkforalle
Deres nettside her
Facebookside her

Har du prøvd nålebehandling?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg