KALIBER SINE STORE FORDELER

God ettermiddag kjære lesere!

 Som jeg nevnte for dere på bloggen i går var jeg sjeleglad for at jeg har opprettet meg medlemskap på Kaliber. Hvorfor? Jo, rett og slett fordi de har døgnåpnet , og det passer meg PERFEKT. Med den arbeidstiden jeg har, så er 3t sine åpningstider vanskelig å forholde seg til. Og en annen ting, hvor stressende er det ikke å MÅ forholde seg til trening til visse tidspunkt? Jeg liker å ha muligheten til å dra når det selv passer MEG, og ikke andre. Dette ser jeg virkelig på som en stor fordel, rett og slett fordi tid er utrolig viktig for meg. Dessuten er kveldstrening utmerket, da det ikke er så mye folk der, og jeg har mye mer energi på kveldene enn jeg har på dagtid.

I går ble det ei sein kveldsøkt, da jeg ikke var oppe på Kaliber før 21.30, og dro ikke derfra før litt før 00.00 i går kveld. Planen var å dra oppover alene, men ettersom Malin vurdere å starte på Kaliber, så fikk hun være med på en prøvetime. Resultatet av den prøvetimen, endte opp med at hun skal signere medlemskap på Kaliber i kveld. Ja, du hørte riktig. Jeg skal trene sent i kveld også. Ferdig på jobb 22.00, så da blir det å dra rett på Kaliber etterpå. Gleder meg allerede til å gjennomføre ukens første økt, som består av rumpe og lår!

Trener du på døgnåpent treningsstudio?
Følg meg på instagram “idadir”

 
Happy Girls !

8 kommentarer
    1. Har vurdert å begynne på 3t, men er disse åpningstidene som holder meg igjen litt. hehe 🙂 Så skjønner at du trives på døgnåpent studio! Men utenom åpningstidene, syntes du det var bra der ellers? 🙂 Evnt hva som funka og ikke funka. Er så lei av å sprette rundt på forskjellige sentre, haha 🙂

    2. Sara Heymans: Jeg er veldig fornøyd! Kaliber har alt jeg trenger, og jeg kunne ikke bedt om et bedre treningsstudio. Ofte må jeg vente lenge for å utføre knebøy og markløft på 3t. men ikke på Kaliber. Her har de 6-7 knebøy stativ, og mange markløft stenger / områder for å ta markløft. Virkelig å anbefale 🙂 + et bra miljø!

    3. Synes virkelig du må ta deg litt sammen når det kommer til bloggingen din. Vi som følger bloggen din, synes ikke at det er sås stas å måtte vente 2 dager på ETT innlegg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg