JEG – LIVET -FASTE RUTINER

God ettermiddag kjære lesere!

Når jeg jobber på flyplassen og ikke er hjemme før 22.30 noen kvelder, så er man sliten og vil egentlig bare hoppe til sengs. Men nå som kjæresten er kommet hjem, og vi ikke ser mye til hverandre disse dager, så er det viktig med litt kvalitetstid sammen de siste timene av døgnet, før man legger seg. Men før vi kan kose oss, må jeg bestandig av med jobbklær, fjerne sminke og ja, bare føle meg helt relaxed. Jeg klarer ikke å slappe av før jeg har fått av meg gammel sminke, og fått meg noe gode klær. DA kan kveldskosen komme! 

I går stelte jeg i stand proteinvafler som jeg ikke har spist siden desember! Hvorfor ikke? Nei, ikke spør. Det er jo så himmelsk godt, og så sunt. Men jeg tror rett og slett at jeg er et menneske som er drevet av faste rutiner. De siste 4 månedene har jeg spist de samme måltidene hver dag, og orker egentlig ikke å utfodre meg selv på kjøkkenet. Kjedelig sa du? Jada, jeg vet. Nå har jeg lest meg opp på mange fitnessblogger og har tenkt å bli bedre med dette å lage variert SUNN mat. Ikke at jeg er lei av mine vanlige matvaner, men forandring er alltids bra! 

Er du også et menneske som spiser det samme dag inn og dag ut?

Følg meg på instagram “idadir”


NAM 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg