HAR DET RABLA FOR MEG (?)

God ettermiddag kjære lesere!

Puuh, hvor skal jeg starte? Klokken er snart 3, og jeg har allerede rukket en 2 timers treningsøkt, vasket og støvsuget hele leiligheten, ordnet i stand med middag for å ha med på jobb, dusjet, fønet håret (som forresten tar 1 time å tørke og stelle i stand), fått på meg trynet (sminken for dere som ikke skjønte det) og sitter nå på flybussen og blogger. Er ikke jeg effektiv så vet ikke jeg? Før jeg la meg i går, som forresten ble 02.30 i går, da jeg var på trening på kaliber frem til 01.30 i går natt. Ja, det har rabla for meg. Nå har jeg begynt å trene på natta også tenker dere? Ja vet du, av og til så strekker ikke alle timene I døgnet til når jeg både skal jobbe, være sosial med venner og ta treningen min seriøst. 

Senest i går fikk jeg spørsmål fra bestevenninnden min Monica som jeg var på besøk til, “hvordan orker du å dra på trening nå 23.00? Dra hjem og sov du nå, også tar du treningen i morgen sa hun. Men jeg hadde bestemt meg, jeg SKULLE på trening, uavhengig om det ble 22.00 eller 00.00. Jeg MÅTTE ha meg ei treningsøkt. Da jeg kom på Kaliber trodde jeg at jeg ville være en ensom ulv, men der tok jeg feil. Det var faktisk folk der, og helt på slutten kom faktisk min coach Gunnar Strand Jacobsen. Han skulle selv trene, men tok seg tid til å gå gjennom noen øvelser som jeg var litt usikker på. Jeg må virkelig få skryte av han, han tar seg alltid tid til meg og svarer alltid på meldinger/mailer når jeg har spørsmål. Og JA, jeg har en god del spørsmål til han , som du sikkert kan tenke deg. Jeg vil jo gjøre alt rett, og derfor maser jeg og syter til Gunnar. stakkars! 

Følg coachen min på instagram #coachgunnar for å se hans mesterverk når det gjelder vektnedgang!
Besøk hans facebookside her  
Følg meg på instagram “idadir”

Har det hendt at du har dratt på trening ved midnatt?

4 kommentarer
    1. Så flink du er!
      Haha det hender faktisk nok så ofte her også! Liker i grunn veldig godt å trene på natta. Også har jeg en utrolig teit døgnrytme, så det passer meg helt fint : P

    2. Nei, desverre ettersom ingen gym har døgnåpent her 🙁 Hadde det ikke vært for det så ville jeg nok dratt nedover på natta jeg også, hihi. Du er heldig som bor i Trondheim. 🙂 Gunnar er en kjernekar, ja! Har han som coach jeg også, blir spennende å følge deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg