SÅ HJELPELØS !

God kveld kjære lesere!

Jeg har ikke ord.. Den følelsen jeg sitter igjen med etter disse to dagene er helt jævlig. Jeg pådro meg en forkjølelse natt til onsdag, og det er noe dritt. Det verste jeg vet er at å være syk, og man føler seg så hjelpeløs. Disse to dagene har jeg kun sovet, og når det er 18 grader ute og solen skinner, du ser facebook og instagram bilder av folk som er ute og koser seg i solen, mens jeg ligger pakket under dyna i senga. Svetter og fryser om en annen, og en enorm hodepine. Hvordan er det egentlig mulig å bli syk når det er så varmt ute? Nei, jeg forstår virkelig ikke hva som har skjedd.. 

Når man er syk, så får man heller ikke trent, og for meg er det helt jævlig å ikke kunne dra på trening disse dagene. Jeg hadde egentlig planer om å dra en liten tur på trening i kveld, men jeg tok faktisk til fornuften og lot være. DET er ikke ofte jeg ikke orker å dra på trening, men hvis jeg skal få noen gode treningsøkter så må jeg nok bli 100% frisk først. Det å ikke få vært på trening gjør virkelig noe med psyken min, jeg føler meg rett og slett mislykket.. Noen vil kanskje tro jeg har blitt gal som syter over å ikke være frisk, men for meg er det å være syk det verste jeg vet. Jeg er vant med ha noe på agendaen til enhver tid, og ikke ligge i ei seng fra morgen til kveld.

I tillegg til at jeg har blitt syk, så har kjæresten ennå ikke kommet hjem fra sjøen, og det gjør det enda verre. Når jeg er syk og svak, så er det godt å ha noen hjemme som kan ta litt vare på seg, noe jeg da ikke har denne gangen. Han skulle egentlig komme hjem tidligere i uken, men har ennå ikke kommet hjem. Krysser fingrene for at jeg får hjem kjæresten snart! 

Flere som er syke?

Følg meg på instagram “idadir” 


Godt å kose seg litt ekstra når man er syk

2 kommentarer
    1. Ja det e nok fint mulig å bli syk læll om d e varmt :p …. Det kan vær væromvendingan som gjør det vet du , siden det går opp å ne hele tia ;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg