EFFEKTIV 2.PÅSKEDAG

God ettermiddag kjære lesere!

Min kjære vekkerklokke ringte 08.00 i morges, og da var det på tide å dra kroppen ut av senga, få på seg maska, treningsklærne og dra avgårde på Kaliber gym. Jeg og Jannicke hadde avtalt ei sikkelig beinøkt idag, og jeg skulle ihvertfall ikke være den som avlyste en slik treningsøkt. Mandager består bestandig av trening, og jeg elsker å starte uken min med ei sikkelig økt. Jeg skal ærlig innrømme at det er lenge siden jeg har våknet 08.00, rett og slett pga jeg har hatt så mye fri og har dratt kroppen til 12.00 nesten hver dag. Hjelpes, fyy Ida! 

Men det var godt å være tilbake i normale trakter, og etter trening dro jeg rett til Insane Sun her i Trondheim for å få litt sol på kroppen. Ja jeg vet solen skinner ute, men jeg har rett og slett ikke tid til å sitte ute i mange timer, da jeg står på farten til å dra på jobb idag. Derfor benytter jeg meg av 24 minutter i solarium, og får en fresh og fin brunfarge selv om jeg ikke har vært ute i solen. Når jeg kom hjem, var det bare å sette i gang med middagen som jeg skal ta med på jobb. Idag ble det laks, med massevis av grønnsaker. Nam, lenge siden jeg har spist laks nå, så det skal jammen bli godt!

Ønsker alle en fin 2.påskedag, og for noen er dette siste fridag, så KOS dere! 

Følg meg på instagram “idadir” 

10 kommentarer
    1. Heei Ida 😀 Håper du har hatt en fin påske! Jeg lurte bare på en ting- Når du skriver at du har klart for eksempel 80 i knebøy, er det 1 rep? Eller trener du 8 rep. x 80 kg? :O

    2. Hei. Fast leser her, du har en kjempefin blogg 🙂 titter innom daglig. Jeg lurer på om du kan anbefale en salong som
      Fikser bryn? 😃 enten i trondheim eller stjørdal

    3. Hei ida!
      Jeg har et spørsmål angående restylane, du nevnte for en stund siden at leppene dine hadde blitt så fyldige at du ikke lenger trengte å sprøyte inn mer, kommer de til å være så fyldige for alltid eller kan det forandre seg etter noen år? Jeg har veldig lyst til å starte med restylane men vil ha mer kunnskap om hvordan den funker osv først 🙂

    4. Anonym: Så hyggelig å høre 🙂 Når du mener fikse bryn, tenker du da på napping og farging eller på permanent make up? Vil anbefale injeksjonsspesialisten som ligger i Nodre gate her i Trondheim 🙂

    5. frida: Hei Frida. Ja jeg har tatt restylane såpass mange ganger, at de er fyldig nok for meg akkurat nå. Dette vil nok forandre seg, da restylane etter hvert går ut av leppene. En ting jeg har å si: love it 🙂 MEN du blir avhengig av det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg