OUTFIT- SUMMERFEELING

God kveld kjære lesere!

 Her i Trondheim har vi virkelig fått en forsmak på sommeren, noe som er utrolig deilig. I går var første gang jeg byttet ut “vinterjakke” med skinnjakke, og det føltes GODT. I fjor hadde vi en ganske så bra april og mai måned, så la oss krysse fingrene for at vi får noen fine månender i 2014 også! Ettersom jeg skal tilbringe nesten hele sommeren hjemme i Trondheim i år, så håper jeg at jeg kan dra frem flere sommerklær utover, fordi jeg har klesskapet FULT!

Så “jentete” som jeg er, så kjørte jeg på med lyse rosa topp fra Gina Tricot, hullete jeans fra “Primark” og skinnjakke fra Vero Moda.

Likte du outfiten?


Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg