SLIK KAN DET GÅ….

God ettermiddag kjære lesere

I går var en nokså “dritt” dag for min del, om du kan kalle det slik. Selv om solen skinte, og jeg var ferdig på jobb 15.00, valgte jeg å legge meg i senga og synes synd på meg selv. Hvorfor? Aner virkelig ikke hva som gikk av meg i går. Uansett, jeg våknet 19.00 og bestemte meg for “nei faen, ida ha deg på trening”. Så 19.30 var jeg godt plantet på treningsstudioet og skulle kjøre overkroppstrening. Motivasjonen var ikke på topp , men etter noen oppvarmingsett merket jeg fort at gnisten begynte å komme tilbake.

Etter 1 og en halvtime avsluttet jeg økta, og nesten sprang hjem.. Jeg var SULTEN! Da var det bare å hive seg over kjøkkenet og begynne å lage mat, ikke bare for i går kveld, men også for dagen idag. Jeg var så utrolig sulten at jeg ikke engang rakk å skifte fra treningsklær, SÅ sulten var jeg. Og idag ble det kyllingwook og ris til middag. Lenge siden jeg har spist kyllingwok nå, da det har gått mest i karbonadewok egentlig. Jeg er egentlig mest glad i karbonadedeig eller biff, men kylling må heller ikke glemmes. 

Elsker ikke du også mat rett etter trening?!

Ida
Følg meg på “instagram” idadir 

8 kommentarer

Siste innlegg