BILDEDRYSS – MELODI GRAND PRIX

God ettermiddag kjære lesere!

 I går var jeg og flere venner samlet hos en felles kompis av oss for å få med oss finalen i norske  Melodi Grand Prix. Dette har på mange måter blitt en liten tradisjon, og jeg er så heldig å få være med på dette. I går var det 9 sangere som skulle bli til 1, og det er ingen hemmelighet at Mo med “heal” var min favoritt sang. Han kom på en god 3 plass, men det var Carl Espen med “Silent Storm” som gikk av med seieren. Ingen tvil om at han hadde en flott stemme, så det er nok velfortjent! Resten av gjengen koste seg med alkohol, mens jeg for min del koste meg med pepsi max og questbar. Hadde overhode ingenting imot å være edru i går, da man faktisk kan ha det ganske gøy i edru tilstand også.

Tusen takk for en kjempe fin kveld i går, alle sammen! 

Så du Melodi Grand Prix i går?


Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg