MYE PLANLEGGING + HELG

God ettermiddag kjære lesere

..Endelig fredag! For min del betyr denne fredagen en start på arbeidshelg, .noe som i bunn og grunn er ganske greit egentlig. Derfor måtte jeg “tidlig” opp idag og gjøre meg ferdig med fredagsøkta og planlegge mat for helgen. Idag var det skuldre og rygg som stod på programmet. Når det gjelder mat, så har jeg nå stått på kjøkkenet og gjort klar karbonade “wok”, med masse grønnsaker og karbonadedeig, samt kokt opp ris. Det er mye som skal planlegges når man skal være på jobb hele helgen. Dessuten så skal jeg også ligge over på flyplassen fra i kveld til i morgen, pga tidlig vakt. Derfor rekker jeg ikke innom og ordne istand mat senere. 

Ønsker alle lesere en kjempe fin fredag, og GOD helg! 

Hva er dine planer for denne fredagen? 


..Proteinshake og riskaker er et must etter hver treningsøkt! 


Og ja, ALL maten her skal jeg ta med meg på jobb og spise iløpet av helga! NAM!! 

Ida

Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

5 kommentarer

Siste innlegg