NYE PUNKTVIPPER – ERFARINGER

God ettermiddag kjære lesere!

På torsdag var jeg hos flinkeste Vibeke som jobber på Negledesign på Stjørdal, og fikk fikset øyevippene mine. Wow, så godt det var å sette på nye. Nå har jeg gått med vipper siden august, og er rett og slett avhengig. Husker det var noen som fortalte meg at jeg ikke måtte begynne med dette, fordi det ble en dyr “hobby” til slutt. Jaja, tenkte jeg. Skal nå bare prøve det 1 gang, men tror du ikke jeg har brukt det i 8 måneder nå? Obs, avhengig sa du? Det er en utrolig herlig følelse å våkne opp til “ferdige” øyevipper, og slippe å stresse med mascara og slikt.

Punktvipper er IKKE samme som vippextensions. Punktvipper inneholder 4-5 vipper, mens vippextensions inneholder 1 og 1 vipp. Punktvipper blir mer “wow” mens vippextensions blir mer naturlig. Pris for nytt sett punktvipper: 750, og påfyll 550 kroner.

Når sant skal sies så merker jeg at det har slitt en del på mine egne vipper, men klarer liksom ikke å stoppe å fylle på. Så nå har jeg bestemt meg for å være ekstra forsiktig fremover, og ikke rive de av , men heller la de falle av naturlig. Så får Vibeke ta av de som henger fast med pinsett og middel som løsner opp limet på en mer forsiktig måte. Jeg er ihvertfall igjen kjempe fornøyd med de nye punktvippene mine.

Book din time hos Vibeke og få flotte vipper du også,  på telefon: 74 82 16 00

Ble det ikke fint?

Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

5 kommentarer
    1. Kjempe fint! Blir dine egne øyenvipper farget før vippene blir satt på? Bestille meg time i dag 😉 Gleder meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg