MIN HEMMELIGHET BAK BRUNFARGEN

God kveld kjære lesere!

I går var jeg igjen innom “Insane sun” i Prinsens gate her i Trondheim for å få litt farge på kroppen. Jada, jeg er brun, men kan aldri få nok farge! Noen har spurt meg hvordan jeg blir så brun, og da kan jeg si at jeg er veldig flink til å bruke solariumskremer som gir enda mer farge. Jeg bruker “tan 2” en krem jeg sverger til! Men det finnes utrolig mange gode kremer på markedet, og det er viktig å gi huden litt fuktighet før man soler seg. I ansiktet og på halsen har jeg begynt å brukt faktor 30 (rett og slett pga jeg begynner å bli gammel..24 år snart) og bør ta vare på huden min. I tillegg til solfaktor i ansiktet, så legger jeg bestandig over en singlett på ansiktet, slik at jeg minsker strålene mot ansiktet. 

Har du vært innom “Insane sun” her i Trondiem før?





Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”  

4 kommentarer
    1. Greit med D vitamin og fresh farge, men tror det er bedre å roe ned solinga så du ikke får konsekvensene man faktisk kan dø av. Har hørt mange tunge historier, så jeg tar bare sol om våren for å forberede huden til sommer -så jeg ikke blir brent første dag i bikini. Ellers er St. tropez selvbruning en av få produkter som både gjør huden brun -ikke oransje og den er lett å få gjevn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg