NEW IN – OUTFIT

God kveld kjære lesere!

 Får aldri nok av solarium jeg, og tror jeg er inne i en “sommer fase”, der jeg må se veldig brun ut. Om dette er bra eller dårlig kan jo diskuteres i flere timer/dager, men det er nå slik jeg har det akkurat nå. Var igjen innom “Insane sun” i prinsens gate i Trondheim og solte meg i 22 minutter. Har fått en favoritt solseng, nemlig nr 9. Dette er de med sterkest rør, og de nyeste sengene. Jeg er veldig fornøyd med alt på dette solariumet, og om det er opptatt så venter jeg til de er ferdig.. jeg må ha nr 9 🙂

Har forresten på meg ei ny jakke som jeg kjøpte på Primark i London i November. Er den ikke nydelig? Personlig elsker jeg slike jakker med skinn på armene, og den beige fargen som passer veldig godt til skinnet. N.Y.D.E.L.I.G jakke!



Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

8 kommentarer

Siste innlegg