DAGEN DERPÅ – SKYLDFØLELSE

God ettermiddag kjære lesere!

 Etter mitt første besøk på “Insane sun” tidligere uken her, så måtte jeg igjen i går ta turen innom solariumet for å få litt brunfarge før gårsdagens fest. Og JA jeg ble like fornøyd – igjen! Solariumene er så utrolig behagelige, og jeg får så absolutt farge av å ta sol her. Og det er jo det som er det viktigste, eller hva? 

Utenom solariumsnakket, så må jeg si at kvelden i går ble utrolig velykket. Det var kjempe koselig å dra ut sammen med noen herlige jenter, og virkelig få danset fra seg på dansegulvet. Når sant skal sies så har ganske mye skyldfølelse pga alkoholen, men jeg må bare tenke på at det er lenge til jeg skal stille i konkurransen, og tenker at jeg må bare trene hardere og ha mer fokus fremover. Jeg klarte å holde meg unna nattmat og annen dritt etter byen i går, og da sparte jeg mange kalorier! Noe av det verste du kan gjøre er å stappe i deg en stor burger etter byen. Jeg kom hjem og varmet meg opp karbonadewoken jeg hadde i kjøleskapet. Godt og MED god samvittighet! 

PS: Bilder fra “Grease” party kommer etterhvert på bloggen. 

Ha en nydelig søndag alle sammen! 




-ida-
Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

7 kommentarer
    1. Det er trist at man skal kjenne på skyldfølelse av å kose seg (alkohol eller andre kalorier). Det er bra du klarer å snu tankegangen litt ihvertfall 🙂

    2. Takk for svarte. Har ikke likt å bruke kremer så mye, men kanskje jeg burde begynne med det igjen, vaskes ikke mye av det vekk hvis du dusjer, eller holder brun fargen seg?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg