GOTTA BLUE FEELING TODAY <3

God ettermiddag kjære lesere!

ENDELIG! Nå har jeg snart gått 3 uker uten negler, og det har føltes helt jævlig. Jeg har følt meg som en mann, ja – helt sant. Derfor var det ekstra godt å få på seg neglene hos flinkeste ingrid tidligere i uken her. Da kjørte vi på med blå negler, med sølv teip på. Synes dette var veldig fint, og er utrolig fornøyd med resultatet. Denne gangen tok jeg de ganske mye lengre enn jeg har gjort tidligere, og må derfor passe på de litt ekstra godt nå som jeg trener med vekter. Noen kan kanskje kalle det idiotisk å ha så lange negler nå som jeg trener så mye, men jeg klarer bare ikke å la være…

  Var de ikke fine? 

-ida-
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg