TRENING OG SILIKON (?)

God kveld kjære lesere!

Jeg skal ærlig innrømme at etter jeg tok silikon for første gang i 2008 var jeg veldig skeptisk med dette å trene med silikonpupper. Jeg var livredd for å løfte vekter over brysthøyde, og trodde at innleggene ville sprekke om jeg “tok i” for mye. Nå idag vet jeg at dette ikke stemmer. Silikon tåler utrolig mye, og det skal mye til for at de sprekker. Noen har spurt meg hvordan det er å trene med silikon, og da må jeg si at det går bare bra. Det er noen øvelser jeg synes er “vanskeligere” enn andre. F.eks pull ups, chins og nedtrekk med bredt grep. Jeg merker at jeg er veldig svak i området rundt brystene, så disse øvelsene er nok mitt svake punkt. Etter 3 silikon operasjoner sier det seg selv at områndet rundt brystet/armhulen er litt nedbrytt. Når sant skal sies så er jeg ikke så begeistret for å trene så mye bryst, rett og slett fordi det er lett å få stygge pupper ut av dette. De former seg anerledes, og blir til to kuler.. ja – du skjønner hva jeg mener.

Har du hatt problemer med trening og silikon?

 

Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

8 kommentarer
    1. Hei! Hva mener du egentlig når du skriver ordene i hermetegn hele tiden? Hva mener du når du skriver “tok” i, istedenfor tok i? Og hva er forskjellen på “vanskelig” og vanskelig?

    2. sivert: Hei Sivert, Skjønner du stusser litt på ” ” bruken min, men er nok egentlig ment litt sånn “ironisk” eller “overdrivelse” aktig :p skal prøve å kutte ned på det.. hehe!

    3. Jeg tok under brystmuskelen og er sterkere enn jeg noen gang har vært. Jeg har trent styrke siden jeg var 16, tok når jeg var 20 og er 24 nå og aldri blitt hindret verken i styrke eller løping etter jeg tok silikon. 🙂

    4. Hei 🙂
      Lure litt på om silikonpuppan blir mindre når du trene?
      “vanlige” puppa blir jo litt mindre når man trene my føle æ…

    5. Fikk du dekt de gangene du ønsket å ha mere silikon? Jeg la inn 375 g i oktober, men vurderer å legge inn mere. Men har ikke råd til å betale 32 000 enda en gang 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg