INSANE SUN

God ettermiddag kjære lesere!

Er det en ting jeg virkelig setter pris på så er det å legge meg 25 minutter i solariumet, og bare slappe av og la tankene fly avgårde. Jeg bor midt i Trondheim by, og det er utrolig mange forskjellige solarium der ute. I går bestemte jeg meg for å ta turen innom “Insane sun” som ligger i Prinsens gate 4. Du finner de her. Jeg ble positivt overrasket over hvor stort det var der inne, og tilgjengeligheten på solariumene. Jeg valgte en av de nyeste solariumene, og har virkelig fått farge etter de 25 minuttene jeg lå å koset meg. Elsker å få farge, og bli brun og fin i disse tider som solen ikke er så sterk ute.

Det er dessuten veldig digg å være brun og “fin” da jeg får det lille ekstra “puffet” ved å trene. Det er ingen hemmelighet at vi jenter ønsker å føle oss vell, til og med når vi trener. Ihvertfall jeg! Ta turen innom “Insane sun” i Prinsens gate og bli brun og fin du også 🙂

Har du prøvd ut “Insane sun” i Trondheim?



Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

 

Behandlingen er sponset “Insane sun”
– Ærlige meninger!

8 kommentarer

Siste innlegg