DEN “NYE” MEG – HEADER

God ettermiddag kjære lesere!

For noen dager siden fikk jeg en liten tilbakemelding på at jeg burde skifte ut headeren min, rett og slett fordi bloggen min har blitt en mer treningsinspirert blogg, og da bør headeren si noe om hva jeg står for. Og det hadde hun helt rett i. Jeg har lenge tenkt tanken på å bytte den ut, men dere vet hvordan det er.. Ting blir glemt og ikke prioritert. Men i går fikk jeg satt fart i sakene og tok kontakt med Ida, som står for alle mine headere og hjelper meg med utrolig mye på bloggen. Hun har sin egen blogg, som jeg anbefaler alle å besøke, her.

Nå som headeren er på plass, håper jeg bare at dere lesere vil fortsette å følge min vei til bikinifitness konkurrasen i oktober. Det er så utrolig godt å kunne blogge og inspirere så mange andre mennesker, og det gir meg så utrolig mye mer nå enn da jeg blogget KUN om hår, sminke og slike “overfladiske” ting som mange vil kalle det. Ikke misforstå meg, jeg er glad i å blogge om slike ting også, men det er ingen hemmelighet at det er trening som står i fokus. Både trening og sunt kosthold. Det er utrolig spennende å kunne dele hverdagen min med dere lesere, og få en slik god respons tilbake fra dere. 

Likte dere min nye header? 


 -ida-

Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

 


9 kommentarer
    1. Du imponerer stadig, og æ har nu venta lenge på at du sku la oss vite at du stiller i bikinifitness. 🙂 Beundrer dæ for din vilje og styrke, og håper du lykkes.
      Æ har lest bloggen din siden du bynte å blogge, og det finnes faktisk ikke et eneste innlegg som æ ikke har sett. Du e forsåvidt den eneste bloggen æ leser da men. At du inspirerer andre til trene er jo ikke noe tvil, men vær så snill fortsett å blogge om ellers ant dagligdags utenom trening.
      Det som e greia med mange av bloggene er de bloggerne er jo noe mer enn mennesker og gir oss andre dårlig selvtillit. De virker etter min mening noe overfladisk.
      Der e du annerledes, du viser oss at du er et menneske, som prøver og feiler og som igjen prøver og lyktes. Du viser oss at du også er en med følelser. Så jeg håper du fortsetter og fremstille livet som det er, og ikke som det virker som..
      Stå på Ida, du er et forbilde for mange..

    2. Elle: Wow, for en hyggelig tilbakemelding å få 🙂 you made my day! Jeg skal absolutt ikke slutte å blogge om hverdagslige ting, og det er viktig at jeg husker på 🙂 en blogg skal jo være personlig! Ha en fin dag Elle :))

    3. Så utrolig koselig at du tok til deg forslaget mitt med å endre headeren!:-D Den ble btw utrolig bra, passer enda mer til deg og bloggen du har nå:-) Leser bloggen din vær dag og synes den fortjener å ligge på topplisten!!:-D Ha en fin dag videre:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg