MIN BESTE INVESTERING SÅ LANGT

God kveld kjære lesere

Det er ingen hemmelighet at det å løpe/gå fort på tredemølle sliter på føttene våre, og det har det så aboslutt gjort til meg. Ikke at jeg har hatt dårlige sko, da jeg har hatt treningsko under hele treningsperioden. MEN om man kan få seg noe bedre, hvorfor ikke investere i noen BEDRE sko? Jeg tok turen innom G-Sport og kjøpte meg disse flotte Nike Lunarlon sko til 990 kroner. Disse er absolutt verd pengene, og er helt klart en god investering for helsen min sin skyld. Når jeg har på disse så føles det som jeg gå barfot, og DEN følelsen er bare magisk. Jeg gjennomfører vanligvis 3 cardio treninger i uken der jeg stiller tredemøllen på 12 i stigning og 6 i hastighet. Men nå vil jeg bare gå og gå – så må begrense cardio treningen min. Men helt klart at disse skoene er en STOR motivasjon for treningen! 

Var de ikke fine? 

-Ida-
Følg meg på instagram “idadir”  

12 kommentarer

Siste innlegg