JEG + HAMBURGER (?!)

God kveld kjære lesere!

Nå er det over 6 måneder siden jeg sist spiste hamburger, så nå var det virkelig på tide. MEN tror du jeg kjøper meg ferdig hamburger fra Burger King selv om jeg “slår på stortromma”? Nei, ikke akkurat.  Da jeg var i Sverige for en stund tilbake kjøpte jeg inn “kyllinghamburgere” og disse fikk jeg virkelig testet ut i kveld. NAM – sier jeg bare! Disse var helt nydelige. Jeg vurderte litt frem og tilbake om jeg skulle spise hamburgerbrød, men vet du hva? Det er såpass lenge siden, at jeg unnet meg dette ikveld! De er også grove, så jeg har litt bedre samvittighet ovenfor dette måltidet. Ja, litt ekstra kalorier, men av og til må jeg få nyte denne “livsstilen” jeg har lagt meg til også. 

Har du smakt kyllingburger? 


-Ida-
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

6 kommentarer
    1. Nopp men skal kjøpe dem neste gang, ungene elsker burgere og da blir det kylling for alle penga og ikke en 😡 lyd om att det er .. haha takker for tipset 😉 fin kveld !!

    2. Den burgeren så god ut 🙂 Men, siden du skriver “kyllinghamburger” med anførselstegn, er den ikke egentlig laget av kylling? Kan du evt. legge ved et bilde av pakken? Synes ikke jeg klarer å finne noen gode kyllinghamburgere, så kanskje denne bør prøves 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg