MANDAG MED GOD SAMVITTIGHET

God ettermiddag kjære lesere!

Det er mandag, og det betyr ny uke med nye muligheter for ALLE. Jeg starter denne uken med jobbfri, og har derfor allerede fullført min treningsøkt for dagen. Som jeg har nevnt tusen ganger før er mandager bestandig treningsdag for min del. Kan aldri starte uken min uten ei treningsøkt, da går alt til helvete..  Idag var det underkropp som stod på programmet, og det skal sies at det virkelig kjentes idag – som alle andre beindager. Det er tunge øvelser som utføres, og jeg må virkelig ha fult fokus på HVA jeg skal gjøre og HVORDAN jeg skal utføre teknikken. 

Dagens treningsøkt:
Knebøy 70kg 4x5rep
Markløft 60kg 3x8rep
Hip thrust 75kg 4x8rep
Pull througs 3x8rep
Kick back m/kabel 6,5kg 3x8rep
Leg curl 38kg 3x8rep
Beinpress 112 kg 3x8rep
Hip abduction 38kg 3x10rep
Tåhev 78kg 3x15rep
Bulgarske utfall 8x2kg 3x5rep (pr fot)

..Nå skal jeg fortsette denne flotte mandagen med GOD samvittighet! 

-Ida-
Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

4 kommentarer

Siste innlegg