NEW IN – DAGENS OUTFIT

God ettermiddag kjære lesere

I går tok jeg turen innom mercursenteret her i Trondheim, og falt pladask for denne orangsje cardigan. Det er ingen hemmelighet at jeg elsker slike sterke farger, og nå som det begynner å bli varmere her ute så trenger man jo ikke jakke og mye klær på seg. Cardigan kostet kun 150 kroner og er kjøpt på Only her i Trondheim. Nå har jeg allerede gjennomført ei overkroppsøkt + 30 min cardio trening, så da var det godt å få på seg litt andre klær. Det er ingen hemmelighet at det går mye i treningsklær, og derfor er det litt ekstra stas å pynte seg litt ekstra. Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til sommeren, da jeg både har ny kropp og flere av mine klær jeg kjøpte i London vil passe meg bedre i år enn i fjor. Prøvde på meg ulike shortser som jeg hadde liggende i skapet, og fikk til og med på meg en shorts fra da jeg var 16 år gammel. DET er motivasjon! 

Var den ikke cardigan fin? 

-ida-
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

6 kommentarer
    1. Hei Ida 🙂 Jeg har blitt skikkelig inspirert og ikke minst motivert av den nye livsstilen din, elsker det! Men jeg lurte på en ting: spiser du 1500 kacl de dagene du trener også?

    2. Lisa Laugen: Hei Lisa 🙂 så hyggelig å høre!! Nei jeg spiser ikke 1500 kcal idag. det var da jeg ønsket å gå ned i vekt, og ja, da spiste jeg også 1500 de dagene jeg trente 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg