IDAG VAR AKKURAT “DEN” DAGEN…

God kveld kjære lesere!

Det er lørdagskveld, og mange av dere har enten planer om å drikke eller sitter plantet i en sofakrok, enten med godteri eller noe sunt i hånden. Jeg for min del har nettopp kommet hjem fra ei knallhard treningsøkt. Idag ble det over 2 timer med trening, da jeg kjørte på med underkroppstrening etterfulgt av cardio trening. Det er rart hvor “forskjellige” disse treningsøktene er. Av og til renner svetten, av og til ikke. Uanvhengig om jeg løfter det samme eller ikke. Idag var akkurat den dagen da svetten bare rant og rant, og jeg tørket og tørket.. SKjønte ikke hva som var galt i dag. Må si jeg gruver meg litt til sommeren kommer, og det blir sinnsykt varmt der inne. Men da får jeg kjøre på med shorts, ingenting annet å gjøre med det.. 

Nå skal jeg prøve å få laget meg noe god mat, da jeg har vært veldig dårlig til å spise middag de siste dagene. Det har gått i havregryn til middag, og DET er vell egentlig ikke noe middag – for min del. Ønsker alle kjære lesere en fin lørdagskveld videre, uavhengig av hva dere skal gjøre i kveld. Men gjør meg en tjeneste; tenk litt sunt, og dropp kanskje den ene av to sjokolader du sitter med i hånda 🙂 


-Ida-

Følg meg gjerne på instagram “idadir” for daglige oppdateringer! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg