HVA – JEG BLITT VOKSEN (?)

God ettermiddag kjære lesere!

Som sikkert alle har fått med seg, så var det sesongpremiere av “Paradise Hotel” på TV3 i går, og hvert år har jeg sittet klistret til TV skjermen for å få med meg dette programmet. Jeg har alltids synes Paradise Hotel er alle tiders, og hadde virkelig gledet meg til denne sesongen. Jeg elsker drama, intriger, sex og fyll på TV, og derfor er dette programmet midt i blinken for meg. Men hva skjer? Jo, jeg setter meg ned og begynner å se på programmet. Jeg merker med meg selv at jeg er litt lei. Lei av disse typiske “realityprogrammene” som blir vist på TV der alt handler om nettopp sex, fyll og drama. Og ikke nok med det, det hele var bare rett og slett bare teit. Hele opplegget med disse skuespillerne, passet ikke helt etter min smak.

WHAT? Hva skjer? Har jeg blitt gammel og kjedelig, tenkte jeg med meg selv. Men så kom jeg på en ting.. I am changed! Jeg har jo på alle mulige måter forandret meg det siste halvåret der “fyll og faen” var det store, til at fokuset nå er, “trening og kosthold”. Så det er kanskje ikke så rart at jeg ikke synes Paradise Hotel levde opp til mine forventninger? Det hele endte med at jeg slo av TV`n etter bare 30 minutter, og gjorde klar treningsbagen og treningsklærne for morgendagens treningsøkt. Er ikke dette en forandring i seg selv, så vet ikke jeg hva det kalles!

Så du sesongstarten av Paradise Hotel i går?

-Ida-

5 kommentarer
    1. Jeg tenkte jeg skulle se det nå, for jeg rakk det ikke i går. Så blir spennende å se om jeg også har blitt voksen, for jeg så bare forgje siste sesong 😐

    2. Ja det handler om å få andre syn på livet og hva som er viktig og ikke.. Jeg la fra meg tv helt for to år siden.. Livet er så viktig, så unikt og tv er bare tidsfordriv.. XD

    3. Jeg er ikke helt fan av denne sesongen, i allefall ikke etter første episode. Jeg er nesten pliktet til å følge med litt fordi Amy som er med er ei jeg har gått på skole sammen med. Men jeg har blitt litt lei av slike programmer selv, så vi får se om jeg orker og se på alt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg