MANDAGER –> GRUNNLAGET (!)

God kveld kjære lesere!

Vi er inne i ny uke, og jeg har allerede gjennomført 1 av 6 treningsøkter denne uken. Jeg skal ærlig innrømme at det fristet litt å legge hviledagen til idag, pga mye trening og jobb denne helga. Men hvordan ville det ha startet en ny uke med HVILEDAG? Nei, det går ikke for min del. Jeg har iløpet av 5 måneder hatt 1 uke der jeg startet med hviledag, og det ødela så utrolig mye for resten av uken. Ja, det er sant, det er “bare” mandag , men det er liksom ikke “bare” for meg. Denne dagen skaper ofte grunnlaget for resten av uken min, og derfor ga jeg alt jeg hadde og gjennomførte ei knallhad beinøkt idag. Og NÅ er jeg strålende fornøyd med at jeg får lagt hviledagen til en annen dag denne uken. Jeg har som sagt 6 treningsdager i uken, og 1 hviledag. Denne dagen er ikke bestemt, men tar den litt utifra jobb, andre planer eller rett og slett om jeg er sliten/stiv en dag. Jeg legger som oftes hviledag før ei beinøkt, da dette er tyngre treningsøkter som trenger litt ekstra hvile.

Dagens treningsøkt:
Oppvarming
Knebøy 4x5rep
Markløft 3x8rep
Hip thrust 4x8rep
Kick back 3x9rep
Pull throughs 3x10rep
Bulgarske utfall 3x5rep
Leg curl 3x8rep
Hip Abdcution 3x15rep
Tåhev 3x15rep
Beinpress 3x8rep

Har du startet uken din med ei sikkelig GOD treningsøkt? 🙂


-ida-

3 kommentarer
    1. Deilig å starte uka med trening, uansett hvor mye man har trent eller ikke trent i helgen. =)
      Riktignok blir det bare fem økter på meg denne uka, men sånn er det med turnusjobbing, da går det ikke alltid opp 🙂
      Bra jobba og bra start på uka 😉 Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg