INSTAGRAM – I AM ALL IN

God kveld kjære lesere!

Jeg legger meg langflat og innrømmer at jeg er verdens tregeste person innen det å være “oppdatert” på androide apps. Ikke misforstå meg, jeg har Iphone, og jeg kan å bruke den, MEN jeg er ikke heeelt oppdatert på alt av det nyeste. Jeg liker å sende meldinger, ringe, bruke facebook og bloggen min, men noe utenom det har jeg ikke tenkt så mye over. Jeg har aldri hatt et eneste spill på telefon, jeg har ikke hatt instagram, twitter og alt det andre som har kommet den siste tiden. Det er jo et HAV av forskjellige apper du kan laste ned, og bruke. Men mitt spørsmål er: trenger jeg egentlig alt dette? Ikke for min del. Jeg har lenge ikke følt for å ha hatt Instagram, men nå som treningen er i fokus og det er spennende å følge med på andre “fitnessjenter” bestemte jeg meg for å kjøre “all in”. Jeg kaller meg “idadir” på instagram, og vil prøve å poste daglige bilder fra hverdagen min, og ja – der trening vil stå mye i fokus. Så følg meg gjerne om du er nysgjerrig på meg og mitt liv.

 Bruker du instagram?

-Ida-  

13 kommentarer

Siste innlegg