FIGHT NIGHT IN HELL

God lørdagsettermiddag kjære lesere!

I kveld klokken 20.00 åpnes dørene for “Fight night in Hell”, der vi får se norges råeste fightere på Rica Hell Hotel. Det blir norgesliten i boksing både på herre og damesiden og de møter et sterkt engelsk landslag.Vi får blant annet se Marielle “Mulle” Vermedal Hansen, Fam Camilla Elgan, Hadi Srour, Salavat Khatuev, Kai Robin Havnaa og vår egen Martin Larsen! Mostandere blir England, et oppgjør med historisk preg på mange fronter! Det blir EM/VM deltagere/medaljevinnere i alle kamper, noe som blir veldig spennende! For å lese mer om arrangementet , les her

Du tenker kanskje “Uh, er dette noe for meg å se?” Men da skal jeg si deg at hovedgrunnen til at jeg blir med på dette arrangmentet er rett og slett fordi min lillesøster skal være “ringpike”, og gå med “runde 1” skilt og DET må jeg jo bare få med meg. Synes det er kjempe morsomt at lillesøster får slike oppdrag, og det passer jo midt i blinken med litt “sceneerfaring” kun 43 dager før fitnesskonkurransen. “Heia heia”.. Dette blir sendt på kanal “Viasa Sportt”, for dere som vil følge med. Jeg og Ane har ihvertfall fått oss gratis billetter pga Linn, og vi gleder oss til en innholdsrik kveld.

Skal du på “Fight night in Hell” i kveld?

-Ida- 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg